💧 Ušetřete až 60 % vody s Ecocamel hlavicí – komfortní sprchování, nižší účty.

Záruka a reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD – Ecocamel.cz

Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s § 2165 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a vztahuje se na veškeré zboží prodávané prostřednictvím e-shopu Ecocamel.cz (dále jen „Zboží“), u něhož lze uplatnit práva z odpovědnosti za vady během záruční doby.

Prodávající:
Pavel Čmuhař
Přemyslovců 1232/68, 709 00 Ostrava, Česká republika / EU
IČO: 02391678 | DIČ: CZ9103105924
E-mail: ecocamel@post.cz

| Infolinka: +420 722 235 366

Kupující: spotřebitel nebo podnikatel, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní činnosti.

1. DŮVODY REKLAMACE

Kupující může reklamovat zboží v případě:

  • Zboží je poškozené, nefunkční nebo má vady bránící řádnému užívání.

  • Zboží je nekompletní (např. chybí součásti nebo příslušenství).

  • Bylo dodáno jiné zboží než objednané (např. záměna zásilky na straně prodávajícího nebo dopravce).

2. REKLAMACE ZÁSILKY A POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ

  • Zásilku je nutné ihned vizuálně zkontrolovat při převzetí.

  • Pokud je obal poškozen nebo se po rozbalení objeví viditelné poškození zboží:

    1. Sepište s dopravcem protokol o poškození zásilky.

    2. Pořiďte foto nebo video dokumentaci.

    3. Kontaktujte nás nejpozději do 2 pracovních dnů na e-mail reklamace@ecocamel.cz nebo telefonicky +420 722 235 366.

3. NÁROKY SPOTŘEBITELE

Při oprávněné reklamaci má kupující právo:

  • Na bezplatné odstranění vady, pokud je vada odstranitelné.

  • Na výměnu vadného zboží nebo jeho části, pokud to povaha vady umožňuje.

  • Na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud vada nelze odstranit.

Poznámka: Pokud se zboží pokazí do 12 měsíců od zakoupení, má se za to, že vada existovala již při převzetí zboží.

4. TERMÍNY VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího řádného podání.

  • Lhůta se pozastavuje, pokud prodávající neobdržel všechny potřebné podklady od kupujícího. Po jejich doručení lhůta pokračuje.

  • U výměny zboží nebo jeho části začíná nová záruční doba.

5. POSTUP REKLAMACE

  1. Reklamaci je třeba podat písemně, e-mailem na ecocamel@post.cz.

  2. K reklamaci přiložte:

    • doklad o koupi

    • popis vady

    • foto nebo video dokumentaci

  3. Po přijetí reklamace obdrží kupující email s unikátním ID a postupem vyřízení.

6. ZPŮSOB UPLATNĚNÍ

  • Zboží musí být kompletní a nepoškozené mechanicky.

  • Reklamované zboží nezasílejte předem, pouze na vyžádání reklamačního pracovníka.

  • Dobírky nepřebíráme.

7. ZÁRUČNÍ DOBA

  • Standardní záruka: 24 měsíců od převzetí zboží.

V Ostravě 1.9.2025