Záruka a reklamace
REKLAMAČNÍ ŘÁD – Ecocamel.cz
Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s § 2165 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a vztahuje se na veškeré zboží prodávané prostřednictvím e-shopu Ecocamel.cz (dále jen „Zboží“), u něhož lze uplatnit práva z odpovědnosti za vady během záruční doby.
Prodávající:
Pavel Čmuhař
Přemyslovců 1232/68, 709 00 Ostrava, Česká republika / EU
IČO: 02391678 | DIČ: CZ9103105924
E-mail: ecocamel@post.cz
| Infolinka: +420 722 235 366
Kupující: spotřebitel nebo podnikatel, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy v rámci své obchodní činnosti.
1. DŮVODY REKLAMACE
Kupující může reklamovat zboží v případě:
-
Zboží je poškozené, nefunkční nebo má vady bránící řádnému užívání.
-
Zboží je nekompletní (např. chybí součásti nebo příslušenství).
-
Bylo dodáno jiné zboží než objednané (např. záměna zásilky na straně prodávajícího nebo dopravce).
2. REKLAMACE ZÁSILKY A POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ
-
Zásilku je nutné ihned vizuálně zkontrolovat při převzetí.
-
Pokud je obal poškozen nebo se po rozbalení objeví viditelné poškození zboží:
-
Sepište s dopravcem protokol o poškození zásilky.
-
Pořiďte foto nebo video dokumentaci.
-
Kontaktujte nás nejpozději do 2 pracovních dnů na e-mail reklamace@ecocamel.cz nebo telefonicky +420 722 235 366.
-
3. NÁROKY SPOTŘEBITELE
Při oprávněné reklamaci má kupující právo:
-
Na bezplatné odstranění vady, pokud je vada odstranitelné.
-
Na výměnu vadného zboží nebo jeho části, pokud to povaha vady umožňuje.
-
Na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud vada nelze odstranit.
Poznámka: Pokud se zboží pokazí do 12 měsíců od zakoupení, má se za to, že vada existovala již při převzetí zboží.
4. TERMÍNY VYŘÍZENÍ REKLAMACE
-
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího řádného podání.
-
Lhůta se pozastavuje, pokud prodávající neobdržel všechny potřebné podklady od kupujícího. Po jejich doručení lhůta pokračuje.
-
U výměny zboží nebo jeho části začíná nová záruční doba.
5. POSTUP REKLAMACE
-
Reklamaci je třeba podat písemně, e-mailem na ecocamel@post.cz.
-
K reklamaci přiložte:
-
doklad o koupi
-
popis vady
-
foto nebo video dokumentaci
-
-
Po přijetí reklamace obdrží kupující email s unikátním ID a postupem vyřízení.
6. ZPŮSOB UPLATNĚNÍ
-
Zboží musí být kompletní a nepoškozené mechanicky.
-
Reklamované zboží nezasílejte předem, pouze na vyžádání reklamačního pracovníka.
-
Dobírky nepřebíráme.
7. ZÁRUČNÍ DOBA
-
Standardní záruka: 24 měsíců od převzetí zboží.
V Ostravě 1.9.2025
